جامدادی

25 July 2006

هندوستان سبز

سلام من برگشتم. نه گرما کُش شدم، نه گرفتار سیلاب. سفر عالی بود، تجربه ای به یاد موندنی. خیلی زود گذشت و حالا از اون همه زیبایی ، تنها دویست و پنجاه تا عکس برام مونده و چندتا یادگاری کوچولو
اگه ازم بپرسید هند یعنی چی می گم هند یعنی رنگ زمینه سبزکه با هزار رنگ شاد دیگه خودنمایی می کنه
تنها چیز آزاردهنده، فقر بود و نداری و گداهایی که با چشمان رقت بار، دنبال توریست ها می دوند، برای چند روپیه
سفر ما کوتاه بود و ما باید از حداقل وقت استفاده می کردیم، بنابراین یکی از سوغاتی هامون خستگی مفرط بود.توی این چند روزه تونستیم از مقبره گاندی و معبد لوتوس در دهلی، تاج محل رویایی و قلعه آگرا در آگرا و قلعه آمبر در جیپور دیدن کنیم
چند تا عکس آماده کرده بودم که بذارم اینجا ولی نمی دونم چرا پست نمی شه ؛ مشکل که حل شد حتما عکسها رومی ذارم
حرفهای زیادی برای گفتن دارم، بازم سر بزنید
پی نوشت: البته الان دوباره دارم می رم سفر ، مراسم چهلم مادربزرگمه، ولی زود برمیگردم