جامدادی

15 July 2007

پرسش


پرسش : کسی می دونه قابلمه و ماهیتابه ی چدنی چه مزیتی نسبت به بقیه ی ظروف آشپزی داره؟
....................

دلم به طرز عجیبی، درس خوندن می خواد. هوای درس و مشق و مداد و دفتر و کتاب و جزوه رو دارم. کسی درسی چیزی داره بده من براش بخونم!!!؟
.....................

این وبلاگ خوشمزه رو خیلی وقت نیست پیدا کردم، اما کلی چیز یاد گرفتم ازش. اگه برید سراغش، تاییدم می کنین
.....................

دوستم، داره بکوب انگلیسی می خونه که بعد امتحان تافل بده که اگه نمره بیاره بعدش بره مالزی برای دوره ی دکترا. من ار همه بیشتر خوشحالم و دعا می کنم براش چون اگه بره مالزی، حداقل سالی یه بار اونو بهانه می کنم و راه می افتم می رم اونور!!!. خیلی دلیل محکمی دارم، نه؟
................
عکسی که می بینید هم فندق خانه و عکس رو نانی، زمستون پارسال که اومده بود پیشمون ازش گرفت. فندق توی بازاره و یه آبیمیوه گیری خریده و از اون موقع دو سه روز ی یه بار یه لیوان آب سیب و یه لیوان آب پرتقال مهمونمون می کنه!!!؟